Smagsprøve på booomerangs nye design!

Mandag d. 18. juni går booomerang i luften med et nyt design. Her løfter vi sløret for den visuelle identitet og nogle af tankerne bag det nye grafiske udtryk.


 
Har du fulgt booomerang på det sidste, har du måske lagt mærke til vores nye logo, som vi glæder os helt vildt til at se live på den redesignede hjemmeside.

Det nye booomerang-logo er enkelt og rent i udtrykket med tre skråstreger, der understreger den særlige måde, booomerang er stavet på - med 3 o'er.

Det grafiske udtryk på hjemmesiden er lavet af ArtRebels' designbureau, og siden kommer til at være båret af følgende udtryk:

Crowdfunding og booomerang - en ny måde at fundraise på i Danmark


Og nu til smagsprøven på det overordnede design! Teksten er designerens ord om de forskellige features på sitet. Screendumpet er fra den tidlige fase af arbejdet med den visuelle identitet. Ikke desto mindre har vi bibeholdt designet med blot få ændringer - bl.a. i forhold til farvevalg på siden. Så glæd dig til i morgen - for pokker, hvor vi glæder os rigtig, rigtig meget til at vise dig det nye design!

Crowdfunding og booomerang - en ny måde at fundraise på i DKNy fundraising i Danmark - crowdfunding og booomerang



Du kan læse mere om det nye booomerang-design i pressemeddelelsen her, hvor Michael Eis fortæller lidt om, hvorfor booomerang var klar til at blive redesignet.

Kan du li' det nye design? Så kan du dele smagsprøven med dine venner lige her:



Tina Thor Jørgensen (@tinathorjoergensen) Skrevet af Tina Thor Jørgensen (@tinathorjoergensen), 16. juni, 2012
Partnerskaber